Image Alt

5 LAT Gwarancji

Regulamin

5 Lat
Gwarancji na kaski ROXAR

W Roxar wiemy, że motocyklista od kasku oczekuje najwyższej jakości, bezpieczeństwa i wygody. Trwałość to także ważna cecha, którą dobry kask motocyklowy powinien się charakteryzować.

Kaski motocyklowe Roxar spełniają te wymagania, dlatego też dajemy Ci możliwość bezpłatnego przedłużenia gwarancji na kask aż do 5 lat!

Jak uzyskać 5 lat gwarancji na kask?

W celu przedłużenia 2 letniej gwarancji pierwszy nabywca może zarejestrować zakupiony kask na naszej stronie w ciągu 20 dni od daty zakupu. Wystarczy podać wymagane dane w formularzu na tej stronie i przesłać do nas.

To wszystko! Od teraz na kask obowiązuje 5 lat gwarancji.

Gwarancja ulega przedłużeniu tylko po spełnieniu łącznie następujących warunków:

  • Przedłużenie gwarancji przysługuje pierwszemu nabywcy
  • Poprawne wypełnienie formularza rejestracyjnego
  • Rejestracja do 20 dni od daty zakupu

Warunki gwarancji Roxar

Wszelkie roszczenia gwarancyjne należy kierować do dystrybutora lub sprzedawcy u którego został zakupiony kask. Aby rozpocząć procedurę gwarancyjną należy powiadomić sprzedawcę o zaistniałym problemie i zwrócić kask będący przedmiotem reklamacji wraz z dowodem zakupu i dowodem rejestracji przedłużenia gwarancji na naszej stronie internetowej. Do zgłoszenia należy dołączyć opis powstałego problemu.

Niniejsza gwarancja obowiązuje wyłącznie w krajach członkowskich Unii Europejskiej (UE), Europejskiego Stowarzyszenia Wolnego Handlu (EFTA) i USA. Niniejsza gwarancja w żaden sposób nie wpływa na ustawowe prawa kupującego określone w dyrektywie 1999 / 44CE.

Skutki przedłużonej gwarancji wygasną po upływie 5 lat od daty zakupu. Po tym okresie, jeśli nadal będziecie Państwo regularnie używać kasku i będziecie chcieli skorzystać z optymalnej ochrony i komfortu, zalecamy wymianę kasku. Dzieje się tak, ponieważ niektóre czynniki zewnętrzne (ogólne zużycie i niektóre uderzenia) mogą niekorzystnie wpływać na funkcje bezpieczeństwa kasku, który jest niezbędnym elementem wyposażenia ochronnego.

Wyłączenie i ograniczenia

Gdyby w okresie gwarancji (2 lata ustawowe od daty zakupu + 3 lata przedłużonej gwarancji) miałby powstać problem objęty gwarancją, Roxar, za pośrednictwem swojej sieci sprzedaży, zobowiązuje się do naprawy lub wymiany wadliwych elementów, do maksymalnego limitu kosztów naprawy, jakim jest wartość zakupu kasku. Ewentualna wycena dodatkowych kosztów przedkładana jest do zatwierdzenia.

Jeżeli naprawa wymaga wysłania komponentów z kosztami transportu, sieć Roxar pokryje te koszty do wysokości, która stanowi koszt transportu pocztą krajową po regularnej stawce.

Roxar zastrzega sobie prawo do wykonywania prac w ramach gwarancji przy użyciu części zamiennych z innej wersji modelowej zgodnej z danym modelem i nie jest w stanie zagwarantować idealnego dopasowania  malowania lub elementów dekoracyjnych związanych z określonymi seriami produkcyjnymi i / lub ograniczonymi edycjami. Ponadto naturalne pogorszenie kolorów z upływem czasu może spowodować niedopasowanie w dostosowaniu kolorów części zamiennych.

Jeżeli Roxar nie jest w stanie przeprowadzić naprawy z przyczyn technicznych lub z powodu braku komponentu, Roxar zobowiązuje się do przedstawienia klientowi korzystnej oferty uwzględniającej wiek kasku, polegającej albo na identycznym nowym kasku lub równoważnym modelu z dostępnych w momencie naprawy serii, jeśli oryginalny model nie jest już dostępny.

Zgodnie z polityką prywatności, Roxar będzie mógł wykorzystywać zarejestrowane dane osobowe klienta w celu bieżącej korespondencji związanej z obsługą zgłoszenia gwarancyjnego a także w celach marketingowych.

Niniejsza gwarancja obejmuje tylko problemy związane z materiałami lub produkcją. Roxar nie może zostać pociągnięty do odpowiedzialności za produkt w następujących przypadkach:

  • upadek lub wypadek, modyfikacja techniczna dokonana przez użytkownika lub osobę trzecią (klej, kleje, farba, śruby itp.)
  • używanie lub kontakt z: szkodliwymi produktami chemicznymi (w tym spirytusem skażonym na osłonach wizjera) lub intensywnym źródłem ciepła
  • nieprawidłowe użytkowanie: nietypowe warunki (np. pod wodą), brak konserwacji lub pielęgnacji starzenie się z powodu normalnego zużycia wewnętrznych tkanin lub wkładek wewnętrznych, wygląd części zewnętrznych lub wizjera (zadrapania, ślady itp.)
  • nienormalna i długotrwała ekspozycja na światło ultrafioletowe, w szczególności w przypadku kolorów grafiki.

Ponadto Roxar nie może uznać subiektywnych odczuć  związanych z użytkowaniem kasku za wady objęte gwarancją: problemy z komfortem, rozmiarem, hałasem lub gwizdaniem, aerodynamiką itp.

Roxar nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za czasową niedostępność kasku, gdy jest on dostosowywany do potrzeb jego właściciela. We wszystkich przypadkach maksymalny okres gwarancji wynosi 6 lat od daty produkcji. Wymiana elementu w tym okresie nie przedłuża tego okresu.

Należy pamiętać, że kolory fluo (żółty i pomarańczowy) nie mogą zagwarantować zachowania pierwotnego blasku przez cały okres użytkowania kasku.