Uszkodzony kask? Wymień go na nowy!
Kaski marki ROXAR są zaprojektowane i przetestowane, aby zapewnić maksymalną ochronę użytkownikom podczas niebezpiecznych zdarzeń drogowych. Mimo to, kaski mogą ulec uszkodzeniu podczas ochrony głowy. Każde uszkodzenie kasku, niezależnie od okoliczności, w których do niego doszło, wymaga wymiany. Często, nawet jeśli zewnętrzne ślady uszkodzenia nie są widoczne, warstwa EPS może być na tyle uszkodzona, że dalsze używanie kasku staje się niebezpieczne.
Dla bezpieczeństwa naszych klientów stworzyliśmy specjalny program „Uszkodzony = Wymieniony”, który ułatwi Wam powrót na motocykl. Każdy kask ROXAR zakupiony w ciągu ostatnich 2 lat kwalifikuje się do programu. W przypadku uszkodzenia kasku w wypadku, klient może nabyć nowy kask za połowę jego wartości.
Warunki programu:
Aby skorzystać z przysługującego rabatu, należy dostarczyć do dowolnego autoryzowanego dealera ROXAR:
- Uszkodzony kask marki ROXAR
- Dowód zakupu z widoczną datą
- Notatkę od policji z opisem zdarzenia/wypadku
Kask wraz z dokumentacją należy przesłać do producenta (RIDER GROUP Sp. z o.o., ul. Kosocicka 39, 30-694 Kraków). Po pozytywnej ocenie potrzeby wymiany, klient może zakupić nowy kask marki ROXAR z 50% rabatem od sugerowanej ceny detalicznej. Wymiana dotyczy tego samego modelu, który został zakupiony, lub najbardziej zbliżonego dostępnego w ofercie, jeśli pierwotny model jest niedostępny. W przypadku braku dostępności pierwotnego koloru, kask zostanie dostarczony w alternatywnym kolorze z obecnej oferty.